نهمین جلسه شورای اداری-آموزشی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان گیلان برگزار شد

شورای اداری- آموزشی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان گیلان با محوریت بررسی ارایه گزارش عملکرد 9 ماهه مراکز تابعه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومي آموزش فني و حرفه‌اي استان گيلان،جلسه شورای اداری- آموزشی این اداره کل در مرکز شهید باهنر و با حضور مدیرکل، معاونین، روسای ستادی و مراکز با هدف سنجش عملکرد 9 ماهه اول سال جاری و نحوه اجرای مصوبات هشتمین جلسه شورای اداری در مراکز توسط رییس اداره آموزش و پژوهش جلسه تشکیل شد .

محمد حسینی مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان گیلان، در این جلسه ضمن اشاره به عملکرد9 ماهه مراکز، به بیان اهمیت تلاش و بهره برداری از ظرفیتها و امکانات کارآمد در فرصت باقیمانده تا پایان سال و در راستای تحقق تعهدات آموزشی پرداخت .

وی همچنین بر ضرورت توسعه فرهنگ مهارت آموزی، کسب و کار و کارآفرینی، ایجاد انگیزه برای فرصتهای شغلی تاکید کرد و خواستار کیفی سازی در خصوص میز خدمت، امور پذیرش ، ثبت نام ، مشاوره و رهگیری اشتغال کارآموزان شد.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای گیلان در ادامه گفت : رسالت مجموعه آموزش فنی و حرفه ای توان افزایی افراد است و ارتقای بهره‌وری منابع انسانی ما را در بهره گیری از سرمایه‌هایی که ظرفیت‌های زیادی برای فعال شدن آنها وجود دارد یاری میکند

نهمین جلسه شورای اداری-آموزشی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان گیلان برگزار شد

  • تاریخ درج : ۱۳۹۸ دوشنبه ۹ دي ساعت ۰۹:۵۵
  • تعداد بازدید: 1489